Правилата в храненето, които правят плочки

13 юни 2018 | 07:23
видяна 18189
коментари 1
снимки: Instagram

Всеки спортуващ човек знае, че перфектното тяло и по-специално плочките не зависят изцяло от продължителните тренировки във фитнеса, но и от хранителния режим. Точно това потвърждава и дамата, влюбена в спорта Кас Хайнс, която е добре позната в Инстаграм.

Тя редовно споделя снимки с постиженията си в социалната мрежа, а наскоро разкри каква е тайната на перфектните плочки. Оказа се, че ключът съвсем не е в коремните преси, а в начина на хранене. Кас разкри, че единствената пречка, която е заставала известно време между нея и плоския корем, е бил навикът й да яде малко повече, отколкото трябва. Тя го развила, докато захранвала малката си дъщеричка, тъй като винаги доизяждала остатъците. Но след като преустановила начина си на хранене, разликата била огромна. В момента Кас се храни три пъти дневно, като залага на обилна закуска, по-малък обяд и скромна вечеря. Ето кои са другите правила, които тя следва, за да се радва на стегнатия си корем:

 

Sometimes I think its less about what you eat, and more about how much you eat as well as the timing of your meals. . . The food I was consuming on the left admittedly, wasn’t as healthy as it should have been but the bigger problem was my portion sizes. . . I was brought up to finish everything on my plate and I wasn’t allowed to leave the table until I did. Who else can relate? I also tend to pick at anything my 4yo leaves behind on her plate, so these two scenarios combined, can turn into a massive case of overconsumption Before I know it, I’ve consumed half or more of her meal before I’ve begun having my own. . . We recently took a 5 day child-free break, and it was just enough time for me to realise that I had started to slip back into that mindless eating pattern. Being just the two of us away, we found ourselves consistently having 3 meals a day, a large breakfast, a medium lunch and a small dinner and we both felt fantastic for it. Since we’ve been back, I’ve been making a conscious effort to bypass the leftover scraps, and be mindful of my portion sizes again, particularly those from midday onwards. I focus on portion control because I truly believe we can and should have everything in moderation. I’m still able to eat the treats I want, but within reason, so watching my portions remains my big focus. . . How I plan to avoid overeating this Winter... . . 1 Always sit down at meal times.. the car is no exception. 2 Eat with no distraction which includes having the TV on, reading a book, newspaper, phone etc. 3 Always try and eat with family or others. 4 Fill a small side plate with food, rather than a large dinner plate for lunch and dinner. 5 Consume a big glass of water prior to each meal. 6 My 4yo’s snacks and meals are not an option. 7 Take my time with every mouthful at every meal. . . If anyone else has any other tips, feel free to comment below.

A post shared by Cass (@cass.fit.healthy) on


1.Винаги се храни седнала, не яде на крак.

2.Никога не гледа телевизия, телефона си, лаптопа и не чете нищо, докато яде.

3.Винаги сяда на масата със семейството си.



4.Изпива голяма чаша вода преди всяко хранене.

5.Не яде нищо между храненията.

6.Храни се бавно и отделя време за всяка хапка, за да я сдъвче достатъчно добре. 

Четете още: Кетонна диета - плодовете са на почит

Още по темата

Коментари

1
  13 юни 2018 | 09:22 отговор
 

Айде стига с тия доволни селфи-кифли, чиято основна цел е да бълват снимки за Инстаграм.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?