Кетонна диета - плодовете са на почит

09 юни 2018 | 17:02
видяна 15054
коментари 0
Unsplash.com

Хранителният режим с ниско съдържание на въглехидрати придоби голяма популярност, тъй като ви позволява да ядете такива храни, като сирене, масло и дори бекон, каквито някои от другите диети не включват. 

При тази диета може да похапнете и плодове, а какво по-хубаво от това. Лято е и организмът ни има нужда от тях. Не се тревожете, има и такива с по-ниско съдържание на въглехидрати и захар. Според някои експерти най-подходящите плодове, които можете да хапвате, докато спазвате кетонната диета, са тези с ниско съдържание на въглехидрати, като малини, къпини и боровинки. Избягвайте - ананас, манго и портокали. Спазвайте и златното правило - плодовете трябва да се консумират умерено!

Ако сте любители на плодовете, то вижте списък с някои от тях, които може да хапвате, докато спазвате кетонната диета:

- кайсии

- авокадо

- къпини

- боровинки

- пъпеш 

- череши

- грейпфрут

- киви

- лимони

- праскови

- сливи

- малини

- ягоди

- диня

Дори и само като ги гледате на снимка, ви се иска да опитате, нали?  

плодове 1

плодове 2

плодове 3

плодове 4

плодове 6

Как ще се отрази режимът на здравето ви? Наблюдава се бързо и постоянно разграждане на мастна тъкан. След 4-8-седмично практикуване на режима, е необходимо да проведете 4-6 седмици поддържаща балансирана диета или нисковъглехидратна диета.

Четете още: Топ 5 на храните, които не пречат на никоя диета

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?