Автор
Цвета Герчева

Има ли бъдеще студеният чай? О, да, нарича се FUZETEA!

Случвало ли ви се е през лятото да откъснете отлично узряла праскова директно от дървото и да я вкусите веднага, след като сте я полели с вода, за да я измиете? Помните ли онзи момент, в който свежите капки докосват мъхестата кора на сочния плод, а небцето усеща свежестта на пълната със сладост и сок сърцевина? Точно това е емоцията, заключена във всяка глътка FUZETEA.

Студен чай от ново поколение, този наистина изненадващ продукт на Coca-Cola бе представен по време на бутиков лоундж в Цюрих, където се състоя и официалната европейска премиера на напитката, която се оказа истински хит на пазарите в Америка и Азия. Защо хората полудяха по FUZETEA? Отговорът е в съставките! Просто FUZETEA се ражда след изключителна селекция на най-фините чаени листенца, които се берат от специално подбрани плантации, а вкусовете на различните видове студен чай се миксират от блендери, които добавят щипка лукс в класическите вкусове.

И какво се случва, когато зеленият чай среща вкуса на мангото и лайката? Студен чай, който носи духа на бъдещето. Всъщност името на FUZETEА е вдъхновено от фюжън кухнята и майсторството да се комбинират наглед несъвместими съставки в името на вкуса, който изнeнадва и радва сетивата ни. Затова и от Coca-Cola решават да създадат наистина нов продукт, който далеч надхвърля рамките на безалкохолна напитка, превръщайки студения чай в едно гурме удоволствие за напреднали.

Черен чай с праскова и хибискус? Да, може да съществува такава комбинация. Фюжън идеите на компанията обаче не свършват до тук. В Цюрих те представиха и нежна бленда на зеления чай с лимон и лимонена трева, а черният чай с манго и ананас наистина предизвиква свежа емоция с всяка своя глътка.

FUZETEA е с намалено количество калории и е подсладен с екстракт от стевия в отговор на нарастващите изисквания на потребителите за продукти с намалено съдържание на калории, споделят от Coca-Cola.

По време на официалната европейска премиера на напитката в Цюрих присъства и Брайън Смит, президент на Coca-Cola за Европа, Близкия Изток и Африка (регион EMEA). „Вкусовете на потребителите се развиват бързо, особено когато става дума за по-младото поколение. Те търсят все повече разнообразни напитки, търсят продукти, които отговарят на различните им нужди, настроения и моменти. Европейското лансиране на FUZETEA е изключителен шанс за нас да предоставим нови, по-отличителни и дори неочаквани вкусове, създадени от нашите експерти по научноизследователска и развойна дейност специално в съответствие с европейските предпочитания. Това показва, че сме гъвкави като компания, за да предоставим продукти с чудесен вкус, които потребителите да заобичат“, сподели той пред гостите на бутиковото събитие.

Представянето на FUZETEA в цяла Европа се случва в значим за Coca-Cola момент, когато компанията е в процес на утвърждаване като производител на цялостно портфолио от разнообразни напитки, давайки на хората освен това, което искат, и това, от което се нуждаят. Coca-Cola обяви, че намалява захарта и калориите в повечето от своите продукти, като ще предлага все повече напитки с добавена стойност и ползи за храненето и хидратацията.
Сред отговорните ангажименти на Coca-Cola за Европа е и намаляването с 10% на захарта и калориите в напитките до 2020 г. В България компанията обяви още по-амбициозни цели, като в следващите две години ще намали калориите в цялото си портфолио с близо 20%. Това ще бъде постигнато чрез предлагането на нискокалорични варианти на съществуващите марки и въвеждането на нови категории напитки с ниско или нулево съдържание на калории, каквато е и марката FUZETEA. Същевременно Coca-Cola подкрепя актуалните препоръки на няколко водещи здравни институции, сред които Световната здравна организация (СЗО), че хората трябва да ограничават количеството на добавена захар до не повече от 10% от общия дневен прием на калории. За тази цел компанията ще предлага и все по-малки и по-удобни опаковки, така че да улесни умерената консумация и да подпомогне информирания избор на потребителите.