Влезте във форма броени дни преди морето!

01 август 2017 | 08:00
видяна 4190
коментари 1
Снимка: Pexels

Почивката на море може да ни връхлети неочаквано – позакъсняла покана от приятели или просто спонтанно желание да смените обстановката и да се попечете на слънце. Но всички искаме да изглеждаме на плажа уверени в себе си и красиви. Какво да правим, ако до вчера още не сме се и замисляли за фигурата си, а днес вече стягаме куфарите?

2 седмици - отслабване

За 14 дни можете да успеете да свалите няколко килца. За целта трябва да съкратите дневната доза калории до 1000-1100 ккал. и да съставите менюто си от продукти като зеленчуци, плодове, пълнозърнести храни и немазни видове риба и месо. Заради ограничения обем на получената енергия организмът ще изразходва мастните си натрупвания. И не забравяйте да пиете минимум по 2 литра вода на ден – това е първото правило при отслабване.

1 седмица – стягане на фигурата и подобряване на състоянието на кожата

Можете да коригирате очертанията на фигурата си за 7 дни, като консумирате три вида продукти – цитрусови плодове, ананас и белтъчини. Цитрусовите плодове съдържат голямо количество плодови киселини, които разтварят мазнините и ги извеждат от организма. Освен това богатите на витамини плодове ще ви помогнат да подсилите имунитета си и да подобрите състоянието на кожата и общото си самочувствие.

Ананасът е един от най-добрите продукти за отслабване, тъй като съдържа бромелайн – той ефективно разгражда мазнините. А белтъчините са строителен материал за тялото, който също ни зарежда с енергия. За по-добър резултат през тези 7 дни можете да се откажете от въглехидратите и мазнините.



3 дни – стягане на коремчето

Имате избор измежду няколко метода за смъкване на излишните сантиметри по талията. Първият е да пиете морковено-ябълков сок (съотношение 1:1, 6 пъти на ден по 200 мл.). Той не само е нискокалоричен, но и много полезен, тъй като ще насити организма ви с витамини, бета-каротин и пектин.

Втори начин – на закуска и обяд хапвайте салата от 1 варено яйце, 1 супена лъжица сметана и 1 настърган морков. На вечеря – само зелен чай без захар.

2 дни – прочистване на организма

Ако ви остават броени дни до почивката, можете да се вкарате във форма с прочистване на организма и поемане на бромелайн, който разгражда мазнините. За закуска хапвайте ананас, можете да го допълните с цитрусов фреш или кафе – без захар, но с лимон.

През деня заменете обичайните напитки със смес от гореща вода с мента и лимон. На обяд хапвайте салата от цвекло, моркови и зеле, подправена с няколко сушени сливи. А преди лягане изпийте чаша топла вода с лимон и замезете със сушена кайсия.

1 ден – извеждане на излишните течности

Когато ви остават броени часове, зеленчуците и триците ще ви спасят. Триците са „вътрешен скраб“ за червата, затова сместа от 5-6 супени лъжици трици и обезмаслено кисело мляко за закуска ще ви помогне да се прочистите.

Вземете 1.5 кг. замразена зеленчукова смес. Можете да я запържите в 1 чаена лъжичка олио, да я задушите или да я приготвите на супа. Просто разделете цялото количество на 5-6 порции и ги яжте през равни интервали от време. Това ще ви отърве от излишните течности – за стопяване на подкожните тлъстини ще ви трябва доста повече време от 24 часа.

И запомнете – невъзможно е да отслабнете светкавично, всичките тези съвети ще ви помогнат само да коригирате фигурата си и да свалите 1-2 килограма. Обичайте себе си и тялото си и се насладете на дългоочакваната почивка!

Автор: Ива Петрова

Още по темата

Коментари

1
  07 август 2017 | 21:12 отговор
 

Сметана ?запържено в олио ? Добре ли сте?

 

Добави Коментар

Най-четени