Автор
Антония Михайлова

"Този ​​цинизъм няма граници": Как Меган Маркъл използва болестта на Кейт Мидълтън в своя полза

На 22 март целият свят научи, че Кейт Мидълтън е диагностицирана с рак, а само няколко дни по-късно стана известно, че на 15 март Меган Маркъл регистрира марката си American Riviera Orchard в социалните мрежи. Стартирането на бранда е насрочено да съвпадне с пускането на нов сериал на Netflix, в който калифорнийската принцеса ще рекламира собствените си продукти.

Според запознати на хоризонта се задава сделка с издателство и личен блог. Съобщава се, че новият проект на херцогинята на Съсекс се разработва повече от година и асортиментът му прилича на комбинация от Zara Home (аксесоари и стоки за дома) + готвене на Ikea. Така една от основните продуктови области ще бъде продажбата на конфитюри, сосове, консерви и масла за готвене.

View post on Instagram
 

Феновете на кралското семейство обаче са категорични, че Меган лансира марката сега, в пика на интереса към британското кралско семейство, с причина. Потребителите на мрежата са объркани от факта, че промоцията все още е недодялана и неошлайфана и има твърде малко информация за продуктите на марката.

"Чувстваме, че марката все още се създава "на чернова". Няма снимки на готови продукти, ястия или буркани със сладко. Този цинизъм няма граници, тя използва новината за болестта на Кейт в своя полза", пишат възмутени интернет потребители.

Според по-подробен анализ на регистрираната търговска марка, Меган ще продава също козметика, парфюми, офис консумативи, тапети, оборудване за йога и градински инструменти.

Списъкът включва още: немедицински продукти за грижа за кожата, гелове и соли за вана и душ за немедицински цели, продукти за коса, сапун за баня, както и лосиони за тяло, козметика, масла за тяло, ароматни масла, аромати за стая, тамян и дори бижута.

Какво представлява превантивната химиотерапия, на която Кейт Мидълтън е подложена
НОВИНИ
Автор Антония Михайлова

Какво представлява превантивната химиотерапия, на която Кейт Мидълтън е подложена

Автор Антония Михайлова

Вътрешен човек, близък до семейството на принц Хари и Меган Маркъл, споделя пред британския Harper's Bazaar, че марката на Меган ще бъде "нещо по-достъпно" от луксозната уелнес платформа Goop на Гуинет Полтроу. "Нещо, което се корени в нейната любов към естетиката, готвенето, гостоприемството, хедонизма и семейството", отбелязва източникът.

Да припомним, че преди брака си, Меган активно водеше блога The Tig, в който пишеше за добрата храна, за мода, красота и пътешествия. Експерти предполагат, че херцогинята възнамерява да спечели сериозни суми - явно не ѝ стигат парите, коитобяха завещани на принц Хари като наследство от майка му.

View post on Instagram